Saturday, February 18, 2012

Empty Note #8 / Her Looks :) / Cheq Ena


Assalamualaikum!

jeng jeng jeng!


selamat petang!!
bosann!
itu je yang mampu aku describe bila kebosanan melanda di waktu cuti ni..
untuk kedua kalinya,
best friend aku requestkan untuk make up dye..
yeah! Cheq Ena, boleh tekan nama beliau untuk ke belog die.. jangan lupa follow ye korang!
okay.. motifff??
saje-saje, dah tak ada benda nak buat selain tidur je keje, otak pon leh jadi lembab! setuju?
hah, korang leh review entry yang lepas yang aku buat kat roomate aku.. tekan 'review' ye u olls..
now, scroll down je lagi untuk lihat hasilnya!


her baggy eye cannot be resist anymore, i just use Avon stick concealer to cover her baggy eye..  *tips! use EyeBase  for more perfectly covered. happy trying! teehee..

say something about this capture.. 

yeah! effect blur di jari.. bajet DSLR ye.. hihi
 well, how does she looks?!
cantek kan sayang saye? hehe..
seperti biasa, outfit aku dan roomate yang suggested kan..
aku lilitkan beliau turban dengan menggunakan square hijab seperti yang direquestkan..
macam biasa, scroll down lagi kalo nak tahu shoot yang paling aku suka.


i love this caption by Ainn humairah.. the 'babayang' so cool! hehe


Truly Written by,
Nunu 2012






0 00 budak kena kiss: