Saturday, February 11, 2012

Empty Note #6 / Her Looks :) / Ainn Humairah


assalamualaikum w.b.t!

apa motif? gamba lama zaman pkai shawl2 tu,, bolat gituu

yello peeps.
sempena template baru ni, banyak jugak la perubahan yang aku dah buat..
termasuklah header, cara post aku..
yaa, kite kena melakukan perubahan dari masa-kesemasa..Photobucket
well, tujuan utama aku update blog hari ni nak cerita aktiviti aku dan roomate pada minggu yang lepas!! hoho
memang sengal jugak la kan, tapi ape kesah?
entry kali ni berbaur gedix, so kepada sesapa yang tak berminat nak tengok it's ok..
aku buat entry ni suka-suka okayy..
let's proceed!


p/s : inspired by love you like a love song makeup tutorial :D


saya taw xbape jadi.. well, my first trying.. hehe
i love this shoot, ain pandai menjiwai watak antagonis yang aku suroh..

the three version,

aku paling paling suka gamba ni, looks so dramatic. tahniah ain! kerana dapat menjiwai watak yang diberikan..hehe


haha..
sumpah ni just first trial aku,
aku taw burok, tolong jangan komen pape..
next time aku buat yang lebih baikk..
suma baju and makeup roomate aku yang sediakan..
aku cadangkan beliau pakai baju baggy, aku lilitkan turban ala-ala yuna seperti beliau request..
thanks Ain Humairah a.k.a roomate sebab jadi talent aku.. *eccecehh,wekks hehe..
disebabkan tak mampu beli DSLR lagi, suma lighthing, shooting, tempat serta pemakaian oficially dilakukan oleh aku dan roomate sendiri..
haha.. ini la hasilnya pabila bosan melanda dek poket kering di hari minggu..
eh, korang jangan lupa cuba..
tak kisahlah macam mana pon cara pemakaian tudung kita janji kita menutup aurat..
well, aku nak share satu video sebagai sentapan hari sabtu ni..
now, you all can pause my you tube player for a while..
Have Fun buddies!!


lawak dak? lawak dak? huhu


truly me,
Nunu 2012

6 00 budak kena kiss:

yayan naseer said...

cute3. .sho0ting 0k. .talent p0wn 0k. .:)

cik nunu said...

hehe, thx @yayan naseer :))

amni marsheila said...

oh oh oh ! kakak saya yuna. btw i yuni

cik nunu said...

@amni marshiela : haha, i yunu..

Cik Syazz said...

menjadi laa watak antagonis tuuu hehe

cik nunu said...

hihi, kan2.. bile la nak dpt DSLR..!