Monday, December 12, 2011

tak rugi kalo korang join Churp-Churp!

Assalamualaikum wbt..

hari ni nunu nak talk-talk about churp-churp.
by the way, aku sendiri pon tak tahu about churp-churp ni..
sebab aku baru je join benda ni..

tapi.. satu benda yang korang kena tahu pasal churp-churp ni korang bole earn duit!
wahh, suka aku dengar pasal duet!Photobucket
just you need is, promo and promo and promo iklan yang churp-churp ni organise..
and hasilnya korang akan dapat reward just only by a click!
banyakk, sumpah aku tak tipo korang..
contahnya, if iklan tu ditawarkan setiap /per klik RM0.20, korang cuba bayangkan jika 100 orang yang klik?? gila kan? soo cool babe!
okay, kalo korang tak percaya,
melalui seorang blogger ni la aku sedar bahawasanya churp-churp ni bole buat duit poket..
nama beliau Dylla Fadzil's.. jgn lupa follow okay :))
*takat duet poket tu boleh la, kalo nak beli audi A4 tu, err..nama pon duet sampingan an?


dah cukup RM100.00 bole je cash out!hihhi

ape lagi, tak payah pikir-pikir lagi..
sangat-sangat la untung benda ni..
dok relax pon leh dapat duet..
okay lah jangan lupa sign up kat sini..
http://www.churpchurp.com/ellysamurder/share/churpchurp-invite


like and share sekali okaymilkysmile

2 00 budak kena kiss:

gmiDOTstudent09 said...

nk join jugak .tp segan laa .


follow la sy kalau sudi yer
speechless009.blogspot.com

cik nunu said...

oke, da follow awak..
ehh join lah! xrugi pon.. just u need there promo n promo.. goyg kaki je, tgok2 dpt duet.. insyAllah.. :)