Monday, June 13, 2011

setiap kebenaran itu akan terbongkar jua.. tabahlah nunu T_T

Assalamualaikum..

entry kali ni berbaur sadis an..? hmm
memang hati nunu ni sedih, disakiti..
disakiti dengan luka semalam..
dan ditambah kan pulak satu lagi kebenaran yang terbongkar pagi tadi..
ya Allah..
hanya Allah je yang tahu betapa remuk, hancurnya hati ni bila setiap kebenaran tu terbongkar..
memang tu la ketentuan Illahi nak tunjuk kat nunu betapa kejam nya dunia ni..
ye.. nunu tengah pujuk supaya jgan sedih-sedih lagi..





nunu tak nak cita kebenaran ape yang terbongkar..
cukup la korang tawu ape itu back-stabbers..
kawan tikam belakang,,
yeah, nunu admit..



she said: god knows everything
me said: yeah, god shows me evrything. the truth between u n him.




itu la yang terjadi kat nunu sekarang,,
ya Allah, nunu pohon tabahkan la hati ni..
hati ni betol-betol disakiti..
sob sob sob..
she seems like to back-up her self..
ntah la..
ada x tips untuk menggembirakan hati?
nunu dah tanak pk da psal ni lagi..




that's how me being hurt by him






for him, he should realized that




ya Allah kau tabah kan lah hati ni..
semoga jodoh aku seribu lebih baik daripada dia.. amin.. T_T
thanks sudi bace ^^

0 00 budak kena kiss: